Hej Hasan,
Ja, jeg kan godt se at de drønneter hos NBE har ændret på urstyringen i de gamle v4.x styringer som det snart er mange år siden jeg havde

Det betyder at min vejledning ikke gælder den version du har

Det er dog samme princip der gælder.
Du kan indstille et antal gange uret skal starte fyret ( STARTER / DØGN), og det kan være 1-6.
Derudover har du et parameter til drifttiden hver gang (PERIODE LÆNGDE) som angiver den periode fyret skal køre hver gang det starter.
Jeg ved ikke hvilken enhed der bruges for "PERIODE LÆNGDE", det kunne være minutter eller timer.
Hvis du sætter "STARTER / DØGN" til 1 og "PERIODE LÆNGDE" til 60 minutter (som måske i virkeligheden skal skrives som 1 time), vil fyret starte én gang i døgnet og køre i 1 time.
Herefter vil det vente til der er gået ét døgn fra starttidspunktet og igen starte og køre i 1 time osv.
Hvis du sætter "STARTER / DØGN" til 3 og "PERIODE LÆNGDE" til 60 minutter (som måske i virkeligheden skal skrives som 1 time), vil fyret starte tre gange i døgnet og køre i 1 time hver gang.
Det vil sige fyret starter og køre i 1 time, så stopper det og venter til der er gået 8 timer fra det startede (24/3 timer) hvorefter det igen starter og kører i 1 time osv.
Altså for at få gang i urstyringen skal du sætte "STARTER / DØGN" til noget mellem 1 og 6 samt "PERIODE LÆNGDE" til den tid det skal køre hver gang, og du skal finde ud af om "PERIODE LÆNGDE" er i minutter eller timer, eller måske som "i gamle dage" i både timer og minutter som 1:30 for 1 time og 30 minutter.
Manualen til styring v4.99 finder du her
http://nbe.dk/wp-content/uploads/2015/08/4.99-woody.pdf og urstyringen er omtalt på side 6.
Hilsen
Michael
Hej Michael
på min display står
URSTYRING (TÆNDT)
----------------------------------
STARTER / DØGN 0
PERIODE LÆNGDE 60
NÆSTE START KL. 17:24
UR JUSTERING 17:45
Ligegyldig hvilke tal jeg taster ind, så vil fyret ikke stoppe. Fyret ville ellers stoppe lige snart jeg fik tastet et vilkårlig tal ud for STARTER / DØGN. Jeg har aldrig ændret på de øvrige parameter!
I øvrigt tusind tak for den vejledning du har lagt ud :-) en lille bibel
Hilsen
Hasan