Hej Søren og Michael
Jeg er så ikke helt enig! der er 2 ting der springer i øjnene.
Først hvorfor har du min drift til 20%. Det kan godt være korrekt, hvis det er fordi fyret ellers går ud, problemet er så lidt at "hvordan stiller man så luften på 10% drift, hvis fyret ikke kan køre her"? Det sammen med at fyret tit lukker ned på temp ville jeg prøve at tune min driften og stille diff over op på 15grader.
Anden, så er dit fyr i morges over en time (8:44-9:44) om at nå setpkt og det med en masse små sving undervejs. Det er en unormal driftssituation med opstart til VVB og så efterfølgende drift, hvor der mangler varme i en time. Det specielle er at driften starter på 20% og så skal egen PI finde fyret på plads. Havde det været en opstrat til drift, ville det have været opstartPI frem til 55grader og derefter overgang til egen PI. Her mener jeg dog stadig at billedet, endog meget fint, viser at du har for meget P eller for lidt I.
Til sidst hvordan ser dit varme system ud, for du bruger en masse varme i kort tid og resten af tiden meget lidt. Hvis ikke det er bevist, feks. noget tidsstyring kunne det måske optimeres lidt.
Det var så 3 ting, hvoraf du faktisk kun spurgte til den ene! Derfor behøves du, hvis du har styr på det, heller ikke svare på det du ikke spurgte til!