Jeps, det fungerer fint 
...sådan har jeg altid gjort, og hvis den så ikke vil genstarte pga. for høj temperatur, så hæver jeg bare ønsket kedel temp 10-15oC indtil den er startet 
Hilsen
Michael
Når vi opgradere i V13, hiver den jo bare strømmen og kører videre bagefter, hvis ikke den lukker ned på "temperatur opnået".
Så hvis den nye procedurer bliver at styringen bare selv hiver strømmen når den opgraderer, kan man vel også bare selv hive strømmen og tænde den igen?
De, heldigvis, få gange min er røget af nettet, sætter jeg set temperaturen op med 5-10 gr, tager stikket til styring, i med det igen og man er online igen uden den nedkøler og laver en ny optænding og det tager max 10 sek.
Man skal nok lige være lidt forsigtig med dette trick, hvis den er højt oppe i ydelse eller man har et dårligt skorstens træk, idet alt jo bliver afbrudt, ink blæser, så man KAN risikere en lux måler der går til hvis der ikke er et godt træk i skorstenen.
Man kan jo også lige låse styring på 10 % inden man gør ovenstående, vente 5-10 min, så er flammen jo, som regel meget lille. og risikoen for en brændt lux måler vil være meget lille.