Hej igen...
Nu har jeg et nyt problem....
Fyret har kørt upåklageligt siden sidst - men nu fik jeg i dag en melding om at der var temperaturfejl ...Det har jeg prøvet tidligere, og har så blot renset det og startet op igen....
Det kan jeg imidlertid ikke denne gang. Jeg fik meldingen - rensede fyret og så vil det ikke starte op igen
?
Er der nogen af jer der har en idé om hvad det kan være ? - Og hvordan jeg får det startet op igen ?
Dit fyr laver mere varme end du bruger, og derfor kommer det over ønsket kedeltemperatur + diff over = stop temperatur.
Når det køler af, starter det op af sig selv igen 
Brug urstyringen, og spar piller.
Hej Michael,
Ja, det lyder som en rimelig forklaring - Jeg fik det kølet af og startet manuelt op, men det slukker efter kort tid igen ( og starter ikke automatisk op igen

? ) Kan/bør jeg regulere på kedeltemeratur eller diff. over indstillingerne ? Jeg har nu sat varmvandtsproduktionen over på elpatron, da jeg ikke kan starte mit fyr op...det her har jeg aldrig oplevet før, men det er selvfølelig også ekstremt varmt i disse dage...
Hvordan bør urstyringen køre, så der altid er varmt vand - start hver tredie time i en times tid eller sådan noget i den stil ?
Ville det være hjælpsomt at jeg tilkøbte den funktion, som gør at anlægget kan komme på nettet - Jeg er bange fpr at jeg ikke udnytter fyret optimalt og kan ikke længer efå kontakt med ham, som installerede det for 3 år siden.
På forhånd tak
Jan