Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.
Det er "sjovt" du nævner det - jeg havde skorstensfejer i onsdags ?? Tror da lige jeg skal kigge min skorsten efter - Tak for tippet!! Jonas
Lige et billede mere fra samme sag. Dette er hans røgrøret halv fyldt med aske og sod filmet ind fra siden af røgrøret. Syntes det er forkasteligt at en skorstensfejer kan få sig til at levere sådan noget sjusk. Godt der er forskel på mennesker ellers så det sku sort ud
Citat fra: herden efter Dec 04, 2016, 18:10 Lige et billede mere fra samme sag. Dette er hans røgrøret halv fyldt med aske og sod filmet ind fra siden af røgrøret. Syntes det er forkasteligt at en skorstensfejer kan få sig til at levere sådan noget sjusk. Godt der er forskel på mennesker ellers så det sku sort ud De skorstensfejere der kommer på min matrikkel siger at røgrøret ikke er deres og ikke hører med til rensningen.. Men de er flinke, så de napper røgrøret med alligevel. Jeg renser nu alligevel selv røgrøret når jeg alligevel renser fyret.. en ting er at det måske ikke er nødvendig at rense fyret og røgrøret 1 gang om måneden, men man må godt
I følge kones morbror, som er skorstensfejer. Skal skorstensfejeren rense/feje skorsten, røgrør og rengøre kedlen. Det er det de er pålagt. Men som han siger i samme sætning, der er flere som undgår røgrør og især kedlen.
Citat fra: Torrildvej2 efter Dec 05, 2016, 21:11 I følge kones morbror, som er skorstensfejer. Skal skorstensfejeren rense/feje skorsten, røgrør og rengøre kedlen. Det er det de er pålagt. Men som han siger i samme sætning, der er flere som undgår røgrør og især kedlen.Så læser han reglerne andre steder end jeg kan finde.http://www.skorstensfejer.dk/bekendtgoerelse.htm