hvis man har noget konstruktivt at bidrage med, så tror jeg de fleste er lydhøre, men hvis man ikke kan ret meget andet end at poste indebrændte indlæg, fordi man ikke selv er tilfreds, så står mange af, mig selv incl. Man har jo også selv et ansvar for at undersøge hvad man køber, så det indfrier ens forventninger. Der er trods alt solgt rigtig mange fyr fra Nbe, og det er trods alt et fåtal der har problemer. Og de fleste bliver løst med hjælp herinde fra. Det har aldrig skadet at være lidt positiv
mvh.
Hvis det er mig du stanger efter så lovede du vist du ikke ville læse mine indlæg fremadrettet.
Dernæst læser du ikke hvad jeg skriver.
Jeg skriver mit køre knivskarpt, underforstået er jeg så tilfreds.
Men det betyder ikke jeg er tilfreds med dokumentationen og fabrikantens indstilling til kundeservice.
Jeg viste det til en VVSèr i weekenden, han gloede på det og spurte hvordan det skulle forståes og hvordan skulle det sættes til. En VVSèr der ikke sætter dem op men et andet mærke og iøvrigt har en længerevarende teknisk universitets uddannelse så han er ikke teknisk analfabet Som visse installatøre syntes at være, det er så en anden sag.
Reelt ved hverken du eller jeg eller andre hvor mange der har problemer! Hvis ikke folk tror det kan køre anderledes/bedre så har de jo ikke problemer.
Min naboes aske så ud af helvede til men det havde det jo altid gjort. Så han havde jo ikke problemer så længe han ikke var klar over det burde bruge mindst 25% piller mindre end det gjorde.
Jeg har nok "efterjusteret" 10 fyr, både herigennem, gennem FB og for venner af venner, uden at få en krone for det, end ikke kørsel, så hvis det er din vurdering det ikke er konstruktivt er det din vurdering.
Hvis du ikke mener det er konstrukttivt jeg bruger timer på at analysere folks kurver og bidrage med hvordan O2 styringen f.eks, kan instilles optimalt er det ligeledes din vurdering det ikke er konstruktivt.
Desværre er det så min opfattelse at mange bliver så kloge de kan selv. Det er så rigtigt fint, så gider jeg bare ikke vejlede. Hvis man kan selv er det jo ingen grund til jeg /vi bruger tid og hvis man alligevel ikke vil acceptere et dvar er der jo ingen grund til at spørge.