Ja har bare lige loaded en backup før jeg skiftede til Michael's pi tal
så den skal lige finde på plads igen derfor den store forskel lige nu
Men mine erfaringer siger mig nu her at på mit fyr... at det ikke kan andet end at svinge mellem 58-80 grader
forskellen er bare hvis jeg køre med små PI tal bliver grafen buet og glidende men samme udsving
og høje PI (P2,5 og I0,2/0,3) for jeg samme resultat i temp men meget hakket og hysterisk Effekt
Det er som om at når fyret køre 62 grader (setpunkt 70) sker der ikke noget for vi rammer 60 så gasser
vi op og kommer stille der opad.. nå vi rammer ca 69,5 bremser fyret og går ned i effekt
men temp stiger self stadig da alle de piller på hærden stadig brænder.
så skyder den over til ca 80 grader og går hurtigt ned på 10% effekt og så køre møllen igen
Nu her hvor jeg sider og kigger på den..
med P=1.2 og I0,1 som michael forslog køre den nu 10% drift med en temp på 79
og spørg mig om 10 min så ville jeg tro vi er på 62-63 grader på vej langsomt opad

forstår det simpelthen ikke
Min fætter fik ny Blackstar + Fumus fyr hjem sidste weekend og det lavede jeg indkøring på.. og justerede lidt på i 2 dage nu køre
perfekt med flot graf.. blød små buet grafer uden udsving på hverken temp eller Effekt med p på 2,5 og I0,13 mener jeg det var
ved godt man ikke kan sammenligne de 2 fyr på nogle måde... men brugte samme fremgangsmetode... men mit makker ikke ret
Det er som om den aldrig falder på plads