Forbruget har intet med den nye snegl at gøre, og måske lidt alligevel, for det kommer an på om dine oplysninger om forbrug er det som styringen fortæller dig, eller om det er det faktiske forbrug.
Styringen tæller blot hvor mange sekunder den kører med sneglen, så forbruget den oplyser er blot hvad den tror der er brugt, baseret på matematik og én oplysning fra dig... tallet i autoberegneren.
Så måske den nye snegl ikke docerer så ensartet som den gamle, eller tallet i autoberegneren & korrektionsfaktoren ikke passer helt med virkeligheden under drift.
Det kan du finde ud af ved at holde det du fysisk putter på tanken passer med det som styringen siger.. vores passer, men kun fordi jeg hele tiden holder øje med det og korrigerer.
Putter du et par dråber olie i tanken en gang imellem, så er det svært at få det til at passe.
Jeg har samme sygdom som dig... statistikke, og jeg må konstatere at det er uhelbredelig

Jeg indtaster forbrug månedsvis, men jeg kan ikke lægge billeder op her af en eller anden grund..men bruger du messenger kan du få statistikken tilsendt.