For et par år siden brugte jeg barlinek med meget smuld, der var op 30% afvigelse på målingerne, det er nok ikke det allerbedste men det kørte faktisk fint nok, jeg har lige nu med Stampemøllen en meget jævn docering af piller, alligevel er udfordringen for at opretholde en korrekt forbrænding større.
Med Barlinek kørte fyret 14 dage uden bøvl, måske fordi at der gradvist kom mere luft efter hånden som dagene gik, Men tanken skulle tømmes helt og støvsuges med mellemrum. En kammerat bruger Barlinek pt. og de er meget bedre end dem jeg brugte
jeg var nok bare uheldig 
Martin, hvad dælen er der sket med din røgføler? den plejer at zigzagge omkring vandtemperaturen!!
Stampemøllerne skal brændes magert fordi de er så hårdt pressede. Skrammel piller.
Der er simpelthen sket det at jeg har isoleret mit røgrør med 50 mm rockwool. Min teori er at meget af føler-elementet stikker ud af røgrøret, og trækker kulde ind til spidsen hvor den reelle føler sidder, og derved måler forkert, for de første 20 cm af røgrøret er stadig ikke isoleret, og der er kun 5 cm isoleret inden føler-elementet går i røgrøret, så det må næsten være sådan det forholder sig.
Edit:
Plus jeg har hævet min retur temperatur til 55 grader fra 45.