Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det er en 3 vejs der sidder der nu...skudt ind på fremløb fra fyret. Er helt med på den 2 vejs
Sådan en fætter
Fuld åben på fremløb??? Hvordan hænger det sammen med at jeg skal have en kedeltemperatur på 85 grader for at få varme i mine radiatorer?
Citat fra: Jan_Lodahl efter Feb 10, 2013, 21:13 Det er en 3 vejs der sidder der nu...skudt ind på fremløb fra fyret. Er helt med på den 2 vejsOkay, godt Det er ligegyldigt hvor den sidder, det er jo bare en mix ventil.Varm -------- Kold | MIXSå i dit tilfældeFremløb -------- Retur fra hus | Retur til kedelDin fremløb forgrener sig nok, så der går en fremløb til hus også?
Ja det er vist dem man kan skifte indsats i, men....er mere til en jeg selv kan skrue på.Så I mener jeg bare skal fjerne ventilen, erstatte den med et T stykke, og indsætte en 2 vejs med føler på by pass røret?
Hvis den kan ordne det bare nogenlunde er det vel også fint nok jeg skal have det sådan at jeg kan tvinge den til at lukke lidt, så jeg får masser af flow i mit fremløbsrør...det er åbenbart det der skal til. At køre med 85 grader på kedlen har jeg ikke råd til ret lang tid...den æder alle de piller jeg kan hælde i den
Køber nu nok den Danfoss Martin foreslog...har lige læst om flere der roser den