Svar på :
Hej Claus,
Tak for tilnavnet drama q

Næste gang så prøv at læse hvad jeg skriver, der står netop at det kan være et problem, det behøver ikke at være.
Som Bylov er inde på kan der også være pex-rør i installationen, og det med at det har jord gennem vandet, det holder altså ikke

Følger man din holdning der, så behøver man jo ikke sætte jord på hverken vaskemaskine eller opvaskemaskine

Jeg forholder mig til hvordan lovgivningen er og ikke hvordan man kan liste det igennem på husmandsvis.
Hilsen
Michael
Hæ hæ hæ..
Nu var drama Q ikke sådan møntet på nogen personligt mere sådan på stemingen og at nogen er ved at gå helt op i limningen over der ikke er jord på dit og dat :-) .. Og det kan godt være at vand er en husmandsjord men det virker.. Desuden er der jord på dit motorprint som har fat i brænder som igen har fat i kedel osv osv ... og er din install omkring fyr lavet med pel rør så er du en doven hund og skal have et rap i den del der er højest når du plukker jordbær.. Pel rør bruges til gulvvarme og ikke til fast install...
Er dit anlæg lavet rigtigt og ikke at en sjuske (her tænkes på både doven og grisk VVS montør og en" det er godt nok amatør") så har du jorden i alt hvad der har fat i motorprintet.
PS .. Hvis jeg nu er ude og rode i haven og har jord under neglene er den jord så god nok til at jeg ikke får stød hvis jeg rører ved noget som har en overgang ..:-) (det var for sjov må jeg hellere skrive :-)