Hej Sophus
Det var mange ting på en gang

Er der mulighed for at køre med en nyere SW version med den styring jeg har? Jeg har egentlig bare downloadet den nyeste når der har været en, men det er ved at være et stykke tid siden.
Jeg kan godt se i loggen at fyret lukker ned, som du skriver. Vidste ikke at det hænger sammen med kompressorrens. Jeg havde glemt at jeg sat VVB til 100% for at få nok varme i den periode hvor 3-vejs ventilen var forkert indkoblet.
Jeg har sænket "VVB tillæg" til 10 grader, så VVB kedeltemp. rammer 65 grader. Jeg har tilsvarende sænket kedeltemp. til 65 grader. Jeg har ændret VVB temp. reg. P-led til 2.5, således at P-led for begge er 2.5 og I = 0.10.
Jeg kunne godt tænke mig at køre med vejrkompensering. Jeg går ud fra at systemet kan køre mere økonomisk på denne måde. Men med de problemer der har været med at få varme nok, synes jeg ikke jeg har villet eksperimenter mere end højst nødvendigt.

Kan jeg bare sætte den til aktiv - eller er der nogle vigtige parametre jeg bør ændre? Du skriver at du selv kører med kedeltemperatur mellem 60 og 69 grader.
Hvad er "T5 føler" og "VVB streng"?
Med venlig hilsen
Nils