Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Hmm.. Okay træls, anlægget er ikke en gang 1 måned gammel endnu, det har kun kørt i ca. 3 uger. Og det er bare et helt standart scotte 10kW så er helt ny inden for brug af pillefyr.
Citat fra: Haagen efter Mar 29, 2016, 15:05 Hmm.. Okay træls, anlægget er ikke en gang 1 måned gammel endnu, det har kun kørt i ca. 3 uger. Og det er bare et helt standart scotte 10kW så er helt ny inden for brug af pillefyr. Har du spurgt der hvor du købte fyret ?
Nej det her jeg ikke, jeg ville lige undersøge om der var noget jeg selv kunne gøre uden de store problemer inden jeg gjorde alt for meget. Eller om det var mig selv der havde gjort et eller andet forkert.
Jeg skal ikke kunne sige det eftersom jeg er helt ny inden for pillefyr, men synes ikke det lyder helt som det skal. Og det har ikke sagt sådan hele tiden, er der en måde jeg kan undersøge om gearet er gået i stykker? Det ville være lidt træls, hvis der allerede er noget der er gået i stykker på et sprit nyt fyr.
Nej det er godt nok sådan en der sidder der: http://hedestoker.dk/3624_gearmotor_til_scotte_60x60_10w.htmlMen jeg har snakket med dem og de er enige med jer om at det er gearet, så nu skal der bestilles en ny og den gamle skal sendes retur til dem. Jeg takker for jeres hjælp.
Uden montage, de siger jeg selv skal skifte den og derefter sende den til dem, så sender de den videre og når de så får deres penge tilbage så får jeg mine tilbage, det er ihvertfald det jeg har fået af vide.det må være en garentisag så skal du ikke lægge penge ud du skal bare have den byttet , hvor har du købt anlægget,det er rigtig nok at når du selv har monteret skal du selv skifte mvh erik