Der må være et eller andet der ikke er helt som det skal være på den tablet. Efter skift af træpiller fra Varga til Stora Enzo her henover julen, har jeg døjet med sorte piller i asken.
I den forbindelse brugte jeg netop denne tablet til indregulering.
På en eller andet måde var ønsket O2 ved 50% sat til 11 istedet for 12. Jeg rettede det så, men det ville den ikke gemme. Så snart jeg havde været ude og inde af O2 regulering, så stod den på 11% igen. Prøvede flere gange med samme resultat?
Nu har jeg så rettet det på app'en på telefonen og så blev den på 12.
Hvordan den er kommet ned på 11 i det hele taget, ved jeg ikke. Tænker det er en fejl 40 på et tidspunkt.
Opdagede også lige at i-led ved træpille regulering stod på 0,1 og ikke 0,01. Det er vidst også en fejl 40 på et tidspunkt

Har desuden måttet kalibrere O2 sensor, da jeg slet ikke kunne få det til at makke ret, og har netop vejet piller af og reguleret ind ved 10, 50 og 100%, og håber nu det kører igen.
Har dog en del udfordringer med at ramme 02 ved især 50%. Det svinger fra 9 til 14 ca. Det er jo ikke særlig stabilt. Går ud fra at alt regulering er sat ud af spillet, når O2 er sat til "vis"?