Min herd ligner ca. det samme efter 25-40kg piller. Kompressor rensen, brænder de piller du har helt til aske og så blæser kompressoren det af.
Det overlever klumpen ikke, så jeg har ikke klumper i asken, selvom jeg har det på herden.
måske din klump ikke gør det samme, det vil bare være ærgerligt at prøve at løse problemer som du reelt ikke har, da du har købt et fyr med kompressor rens.
Jeg havde et fyr uden iltstyring og kompressorens. Kompressorens købte jeg med anden sending piller de var for ringe og har ikke tænkt over det siden. Ikke helt rigtigt, for nogle piller kunne køre 40 kg og andre 25kilo uden rens. Efter at have stillet på det et halvt år, blev jeg træt af det og har kørt med 23kg lige siden.
efter det første år, fik jeg nogle piller, hvor jeg måtte bruge olie, pga af for meget smuld, ellers havde fyret bare kørt med en jævn lav afvejning, da der var ligevægt af smuld i sneglen. Olien gav en ujævn afvejning, så for at løse det endte jeg med iltstyring (som jeg havde store problemer med at får til at spille og kan ikke helt huske hvorfor). Men da først det virkede og det tror jeg var i sidst i 2013, har jeg nok afvejet 2 gange på 4 år. Bruger stadig Olie (hvis jeg husker det, ca 1L/ 5,5 tons). Hvis jeg glemmer det fortæller styringen mig det, når jeg på cloud, så kan jeg se at det har justeret pillerne mere end 110%.