Tak for alle svarene, mit oprindelige problem med lys føleren er løst og jeg vil prøve at finjustere forbrændingen lidt, men umiddelbart køre det egentlig fint. Det kan jo være at en som kigger på kurverne er uenig, i så fald sig til

Med hensyn til kompressorrens, så kan min modvilje mod det jo være at det er monteret forkert/i stykker. Så jeg prøver lige med et kort spørgsmål.
Skal lufttrykket være det samme (når den aktiveres) ved hullerne i brænderen som hvis jeg sætter en pistol på?
Jeg spørger fordi jeg prøvede i går at sætte en pistol på enden af slangen (hvor den monteres i brænderen) og med pistolen er der kanon meget tryk på (8-9 bar), men hvis jeg aktiverer kompressor rens og holder fingrene for de 2 udgangshuller i brænderen er lufttrykket måske under 1/10. Holder jeg for det ene hul, bliver det selvfølgelig lidt kraftigere i den andet. Men altså skal der stort set være det samme tryk når det kommer ud i brænderen, som hvis jeg tester med en luftpistol?
Jeg har smurt sæbevand på alle slanger osv i brænderen og lyttet, det virker ikke som om der er noget utæt, det er bare som om det meste af kraften forsvinder.
Så blev det alligevel lidt langt